o JEREMIE     Promocja i informacja     Kontakt
  Szukaj
  Inicjatywa JEREMIE - dla rozwoju Polski

JEREMIE w województwie zachodniopomorskim
  Strefa dla przedsiębiorców   Strefa dla pośredników   wiadomosc rozwiń wiadomości
JERMIE w województwie zachodniopomorskim

Galeria sukcesów: Firma Produkcja Handel Usługi Bożena Jasińska

Wesela i korty – poręczone przez JEREMIE
Kupili plac z kotłownią. Z kotłowni zbudowali lokal produkcyjny. Zajął tylko część terenu o powierzchni hektara. Puste, niezagospodarowane miejsce nie dawało Zenonowi Jasińskiemu spokoju.

- Chodziłem tak po tym obszarze, aż pomyślałem, że można tu zrobić fajny ośrodek rekreacyjno-sportowy. Skończyłem przecież AWF, potem byłem kierownikiem klubu sportowego w Radomiu, później przez dwadzieścia lat w Niemczech trenowałem piłkarzy i siatkarzy. Tym razem wymarzyłem sobie korty tenisowe.

Zbudowany przez niego zespół rekreacyjno-sportowy przy ulicy Ceglanej w Stargardzie Szczecińskim posiada trzy korty tenisowe z nawierzchnią ze sztucznej trawy. Korty można wynajmować na godziny.

- Były dobre czasy, więc wybudowaliśmy je z własnych pieniędzy. Obiekt z kortami powstawał w 2007-2008 roku. Potem kolega podsunął jeszcze pomysł o klubie bokserskim: w Stargardzie to sport z tradycjami, od lat 60. cieszył się dużym zainteresowaniem. Przemyśleliśmy to i wybudowaliśmy, a potem udostępniliśmy nasze pomieszczenia klubowi „Victoria-Nokaut” Stargard. Później powstała jeszcze hala widowiskowo-sportowa.

Bożena Jasińska zajmuje się częścią rozrywkowo-gastronomiczną obiektu.
- Otworzyliśmy restaurację, ale wkrótce na pewien czas musieliśmy ją zamknąć. Założyliśmy, że aby się utrzymała, powinniśmy sprzedawać co najmniej 40 obiadów dziennie. Ale wychodziło mniej, a my trzymaliśmy tu całą ekipę i to nam się nie opłacało. Dlatego zdecydowaliśmy się robić tu tylko dyskoteki i to tylko w weekendy. Obsługiwaliśmy też tak zwane kalendarzowe daty, czyli Sylwester itp. Poza tym zapraszaliśmy gwiazdy, na przykład Zbigniewa Wodeckiego – mąż poznał go w Niemczech, gdzie organizował mu kiedyś występy. Przyjeżdżała też Halina Frąckowiak, różne zespoły. Zaprosiliśmy strongmenów, na niezależny turniej bokserski przyjechał też Dariusz Michalczewski, któremu nasz lokal bardzo się spodobał.

Firma Produkcja Handel Usługi Bożena Jasińska istnieje od 2000 roku.
Należy do niej m. in. jeden z największych lokali gastronomiczno-rozrywkowych w Stargardzie – klub Prestige, funkcjonujący od 2001 roku. Z kolei kompleks rekreacyjno-sportowy działa nieprzerwanie od 2008 roku. Przez ten czas państwo Jasińscy wprowadzali wiele drobnych, ale istotnych zmian. W 2011 roku otrzymali w ramach inicjatywy JEREMIE poręczenie na pożyczkę udzieloną przez bank komercyjny. Dlaczego zdecydowali się na JEREMIE? Bo była to wtedy najkorzystniejsza oferta na rynku. W formalnościach pośredniczył Fundusz Poręczeń Kredytowych w Stargardzie Szczecińskim Sp. z o.o.  Pieniądze uzyskane z banku przeznaczyli na ukończenie adaptacji obiektu.

- W części gastronomicznej był kiedyś bar, ale nie cieszył się powodzeniem. Okazało się, że Polacy nie mają zwyczaju siedzieć przy barze. To, co sprawdzało się na Zachodzie, nie przyjęło się u nas. Zrezygnowaliśmy z niego, zwłaszcza że zajmował za dużo miejsca. No a to przeszkadzało w organizowaniu wesel czy przyjęć. Poza tym chcieliśmy wrócić do restauracji. Żona dzierżawiła lokal w jednym z hoteli, ale właśnie zamyka ostatni miesiąc i przenosi się do nas. Planujemy tylko pewne zmiany, żeby powstało miejsce bardziej przytulne.
W sali widowiskowo-sportowej poza większymi imprezami odbywają się lekcje tańca dla dzieci. Budynek poprodukcyjny – dawna kotłownia – został wydzierżawiony na salę zabaw.

- Ruch jest tam cały czas, przychodzą ludzie z dziećmi z całej okolicy. A u nas też nie ma tygodnia, żeby nie odbywała się jakaś impreza. Wynajmujemy lokal na wesela, urodziny, chrzciny, komunie, imprezy firmowe. Dlatego zatrudniamy na stałe 10 osób, a w zależności od potrzeb, na większe uroczystości, doangażowujemy dodatkowych pracowników.

Państwo Jasińscy mają pomysł na dalszą rozbudowę obiektu.
- Na terenie jest jeszcze dużo miejsca – mógłby być minigolf, fontanny dla dzieci: takie płytkie brodziki z wodą, idealne dla maluchów na upały, żeby nie siedziały w brudnej wodzie na kąpielisku. A rodzice mogliby w tym czasie wypić kawę, zjeść ciastko. Mam jeszcze pomysł na korty: teraz można je wynajmować tylko na ładną pogodę, bo są na otwartym powietrzu; moje marzenie to zrobić balon albo postawić halę, czyli jakoś je zabudować.

Więcej sukcesów

Zapraszamy do pełnej galerii sukcesów.

Szybki kontakt

Zaznacz interesujący Cię produkt a następnie rozwiń listę miast, w których znajdują się placówki pośredników finansowych, u których możesz uzyskać wsparcie:

kredyt/pożyczka poręczenie
produkt kapitałowy
  wybierz województwo
woj. łódzkie woj. zachodniopomorskie woj. pomorskie woj. mazowieckie woj. wielkopolskie
  wszystkie miasta
wszystkie miasta wszystkie miasta wszystkie miasta wszystkie miasta wszystkie miasta wszystkie miasta Bełchatów Gdańsk Końskie Koszalin Ostrów Wielkopolski Piotrków Trybunalski Poznań Płock Radom Sieradz Szczecin Warszawa Wałcz Zduńska Wola Zelów Łódź Białogard Dzierzgoń Gdańsk Goleniów Gryfice Koszalin Kołobrzeg Poznań Połczyn Zdrój Stargard Świdwin Szczecin Warszawa Wałbrzych Wrocław Łódź Bytów Chojnice Czersk Gdańsk Gdynia Karsin Kartuzy Kościerzyna Słupsk Tczew Warszawa Wejherowo Gdańsk Gdynia Piaseczno Piotrków Trybunalski Pruszków Płock Radom Sochaczew Warszawa Łódź Gdańsk Gostyń Konin Leszno Nowa Ruda Nowy Tomyśl Ostrów Wielkopolski Ostrzeszów Piła Poznań Sieradz Śrem Szczecin Warszawa Wałbrzych Wrocław Łódź Pajęczno Piotrków Trybunalski Radomsko Tuszyn Wieluń Łódź
  wyszukaj

Województwo należy wybrać zgodnie z miejscem realizacji działalności gospodarczej.